måndag, december 20

Ett litet paket till :)


Den här gången från Storbritannien, närmare bestämt Wales. Det här paketet är också ett resultat av ett internationellt byte genom Ravelry och det var ett Gryffindor-byte där sakerna i paketet skulle ge ledtrådar om en viss Gryffindor-karaktär från Harry Potter.

Mitt paket bestod av Jelly Beans (Yay!), Chokladgrodor, Grönt underbart sockgarn i färgen Devils Snare och en liten Uggla... En uggla som är jättesöt och som det även finns ett litet mönster på hur man gör då min bytespartner delat med sig av det på sin blogg här.

Jag gissade att min karaktär var Ronald Weasley, han älskar Chokladgrodor och även Jelly Beans, han har fastnat i Devils Snare och han fick en liten Uggla, Pigwidgeon, efter förlusten av hans råtta Scabbers.

Tyvärr glömde jag att fota paketet som jag själv skickade och min bytespartner har inte ännu öppnat det, men så fort hon har gjort det kan jag förhoppningsvis visa bilder på det också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar