tisdag, januari 8

Stash busting!


Januari, februari och mars har jag bestämt mig för att gå "cold sheep". Alltså inget garn får inhandlas under denna tid och garnförrådet ska istället tömmas. Det bör inte vara några problem egentligen, har ju massor av garn men det är ju så kul att köpa nya, mjuka små nystan. Speciellt med lite julklappspengar på fickan kunde jag passat på att köpa en del men dessa ska istället sparas till en efterlängtad resa. :)

När våren kommer kanske jag unnar mig en liten garnboll eller två men förhoppningsvis fortsätter jag minst ett kvartal till! Önska mig lycka till!

2 kommentarer:

  1. Jag hade samma tanke, men så skulle jag köpa knappar till Almas kofta... och vips så hamnade lite sockgarn i väskan... Så lycka till! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är lätt hänt! ;) Men jag hoppas nu när jag har ett mål att det ska gå lite lättare, men jag sitter redan och suktar efter garn på etsy, hehe...

      Radera